fredag 9 mars 2012

Hej!
Idag visar jag ännu ett typiskt-mig-kort =))
Påskinspirerat denna gäng med flera nyheter!!
Så, här kommer några bilder =)

 Min personliga stämpel skymtar längst upp =)) äääälskar den!!! Beställ din alldeles egen vetja ;))

 Ny text Glad Påsk, snirklig och fin! Bredvid har jag stämplat en av de nya vintage bilderna


 Bakom Tilda skymtar vinter kollage stämpeln, jag har embossat de fina äggen med clear-embossingpulver, klippt ut dem och satt dem på 3-D kuddar

 Snirklig hörnstämpel , finns både höger och vänster ställt =))
Må gott tills vi ses igen, men missa inte de andra duktiga tjejernas inlägg!
Kram på Er





2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Vilket gulligt och välarbetat kort! Den som får det kortet i brevlådan kommer bli superglad!

Kram och ha en suveränt mysig fredag!

Kram Emelie och Elin

Susy sa...

Ljuvligt fint som vanligt, Sarah!
Önskar dig en härlig helg!

KRAM SUSY