fredag 30 mars 2012

Hej!!
Denna sista vecka i mars så löd Ciza (på Pysseldags) dt-utmaning: "utmana dig själv, och överraska läsarna" ;)
Jag kan säga att nog var det en utmaning iaf...;))) men JÄTTEKUL!
Sen om det överraskar Er är ju en annan femma =)
Ni som sett vad jag gör förut blir nog det iaf!!
Så här kommer den...min lo...

Pappren kommer från October Afternoon, jag höll lo´n "clean and simple" (det i sig en utmaning)
Färglade en söt Magnoliadrake och satte på min lo...(första gången) men inte sista! Gav ett helt annat liv till lo´n!!
Bakom fotot här skymtar en gammal förpackning från Prima =) inte slänga ;))
Min titel på lo´n är alltså "sweet like.....Afternoon Chokolat"
Uppe i hörnet stämplade jag denna söta  Rosett ;)
Kika in i Pysseldags Webshop!!

Kramar!


 

1 kommentar:

Mimzy sa...

Vilken bra ide att använda sina stämpelmotiv på Lo´s. Vad man kan begränsa sig själv ibland, är nog jättenyttigt att utmana sig själv då och då..