onsdag 17 augusti 2011

Whishing you Rainbows and Sunshine

Hej på Er!!!
Har gjort ett "vanligt" kort i "vanligt" format (15x15) med ovanlig "färgläggning"....;))
Såhär blev det...=)

 Har "färglagt" Tilda "scarecrow" med copic ciao...med BARA 3 pennor...och blender såklart ;)
Använt mig av färgerna warm grey 1, 3, och 5!!! Har sett flera som färglagt såhär och var bara TVUNGEN att prova..det var såååå kul så det kommer nog mera av denna variant ;) Swirlen är en Magnolia DooHickey die.
 Pappret jag använt kommer från Magnolia och det är från den senaste kollektionen "The winner takes it all" och är ett "mini" papper!! Perfekt till kort!! Just detta papper finner ni HÄR Har målat med crackle paint "Rock candy" över texten!
Textstämpeln kommer också den från Magnolia, fast från kollektionen "Sweet rainbow"
Den fina swirlstämpeln nere i hörnet är Stempelglede "Vintage garden"
 De frostiga blommorna kommer från Kort och Godt. Bladen är från en punch från Nellie Snellen och den både stansar OCH embossar!! Superfint! Just de här har jag stansat i vit cardstock och vellum.
 Liten närbild på söta Tilda....;) Stämpeln "made with love" kommer också från Magnolia.
Närbild på blomkompotten...=) Den fina spetsen kommer från Inkido.
Ooooops...min kära lilla vovve kom visst med på ett hörn =) ser ni håret ;))
Ha det gott så hoppas jag vi ses snart igen!!
Kramar Sarah

2 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt ljuvligt kort, vad fint det blev med bara gråa nyanser, gillar alla fina dekorationer speciellt de frostiga blommorna.

Titta in i min blogg jag har något till dig där!

Många Kramar Ann-Charlotte

Marie sa...

Färgläggningen blev jättefin. Önskar mig lite "färgläggningstalang".
Kortet blev ursnyggt!