onsdag 3 augusti 2011

"Gå bort ask"

Hej i värmen!!! Åtminstone här i Karlstad ;))
Jag har klätt en Toffife (stavas det så...?) ask.
Hur som helst..såhär blev den!!

 Pappret jag använt kommer från Bo Bunny. Kanterna har jag som vanligt rufsat till med det HÄR verktyget ;)
Kugghjulen har jag stansat ut med en die från Tim Holtz.Har haft "Glossy accents" på dem.
Den SUPERSNYGGA stämpeln kommer från Reprint och ni hittar den HÄR!!
Lite wellpapp med "gesso" på fick såklart vara med =))

 Kugghjulen är grungepaper  och grungeboard, och jag har färgat in dem med distress ink "Black soot" och "Walnut stain" Även "duttat" lite med "gesso" på ;)) Dream and discover är också en stämpel från Reprint, superfin!! Har haft "crackle accents på kanterna på "textrutan"
 Kedjan med metallhänget är från mina egna gömmor, även de från Tim Holtz. Målat ett tunt lager med Distress paint "Clear rock candy" över stämpelmotivet, syns inte så bra på bilden men det blir sååå fint!!! Alla kanter är färgade med "Walnut stain".
Mmmmmums!!!!
Gemet är från Tim Holtz också...;))
Ha en fortsatt bra vecka!!
Kram på Er!!
Sarah

1 kommentar:

Mim... sa...

Grymt snygg ask.
Ha det gôtt....