onsdag 6 juli 2011

Sommarpresenten =)

Hej på Er igen!!!
Hoppas ni har det bra!?
Här kommer då alltså presenten som min änglamamma fick av mig!
 Änglavinge från Magnolia DooHickey dies var en självklarhet för detta ändamål!! Bokstäverna är från ett alfabet från Tim Holtz/Sissix och det heter "Typeset" Pappret jag använt kommer från mitt absoluta favorit märke Pion Design, och det är det HÄR jag använt!!! Punchen jag använt kommer från Martha Stewart och heter "Vintage lace" Ett kul halssmycke att göra själv!! Ramen och glasskivorna kommer från Ranger. Metallen jag använt är från Kort och Godt
 Och då det alltid blir att vi i sista minuten gör namnskyltar att ha på oss på mässan vi brukar vara med på i Karlstad, så passade jag på att göra en även till mig ;))) Så!! Då var det gjort iaf =))
Gjorde denna exakt likadan =))
Sköt om Er tills vi ses igen!!
Kramar Sarah

Inga kommentarer: