lördag 2 juli 2011

Sommarpresent!!

Hej!!
Här är ett kort som blev till efter en utmaning från min vän Marie...;))

 Ribbon hair Tilda kommer från collectionen "You are so special" från Magnolia!!
Marie valde papper från Crate "Emmas shoppe", ett mönsterpapper fick jag till mitt förfogande..och två enfärgade..ett svart och ett ljusrosa....
 
 Ett prickigt brett organzaband låg också med i påsen. Band hittar ni HÄR, finner ni inte det ni söker..fråga gärna=))
 Den söta tagen är en DooHickey die från Magnolia! Spetsen finner ni liknande HÄR
Made with love är en stämpel från Magnolia ;)
Tilda är färglagd med copic ciao.
Runt motivet har jag stämplat med stämplar från Stempelglede "Vintage garden" färgen på stämpeldynan heter Scattered Straw och är en distressdyna!
Kortet var för övrigt med i en sommargåva till min änglamamma!
Presenten som kortet följde med får ni se nästa vecka...;)))
Kika in då =)
Kram på Er, Sarah

1 kommentar:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej!
Vilket gulligt kort, tilda är för söt med lockigt hår.
Måste få säga att din lilla resväska är så söt och bokkortet stört läckert!
Ha en fin helg!
Kram Ann-Charlotte