torsdag 16 augusti 2012

You are so special

Hej på Er!!
Jag har varit frånvarande här på bloggen ett tag nu...detta pga av sjukdom... Jag fick i maj en hjärtinfarkt, det gick bra med mig, men min pyssellust försvann spårlöst....och nu äntligen börjar den hitta tillbaka!!!!
Så här kommer en altrad Noblesse-ask.:)
Självklart med en av de nya Magnoliastämplarna!

Pappret jag använt finner ni HÄR! Söta Tilda alltså, färglagd med promarkers/copic ciao.
Fina träknappen från Prima, liksom den flerfärgade rosen längst upp till vänster. ;))
Textstämpel från Magnolia.
Stansat ut Tilda och rundeln bakom henne med spellbinders dies
Lite gesso på kanter, och ostduk bakom allt!
Och insidan med en utstansad rundel att skriva en hälsning i =)
Ni finner allt jag använt hos Ljuva Änglar ;)
Det var allt från mig idag, önskar alla trevlig helg och hoppas vi ses snart igen =)
Har fått den stora äran att dessutom ingå i ett design team i USA, Anything but a card
Vi sätter igång att inspirera 1 september! Så håll era ögon öppna!! Välkomna in där =)
Kramar Sarah

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilken ljuvligt fin ask, Sarah!
Så fint motiv och alla vackra dekorationer!
Den spellisen är ju helt underbar!
Grattis till DT uppdraget från USA!!!!

Ha det bra och var rädd om dig!

KRAM SUSY

Anna sa...

Åh så fint! Fina detaljer med blommor och knappen från Prima. Fin stans bakom Tilda. Spännande med DT uppdrag.

Hoppas att du mår bättre och tar det lugnt.
Kram Anna

Annki sa...

Åhh du är såå duktig :) Underbar ask .... Ta nu hand om dig !!<3