fredag 13 april 2012

Lo OCH kort!!

Hej hopp!!
Vilken rolig utmaning Ciza hade till oss i dt teamet på Pysseldags denna månad!!
Det bara "sprutar" ut alster =))
Denna gång blev det två ;))

Först ut är en Lo i retro stil, inte "min" stil alls men jättekul!! Fast det blev nog lite min prägel på den ändå =)
Här har jag stämplat med en Fransk skylt, och i alla hörn finns swirl stämpeln!
Här stämplade jag med adressat stämpeln på tagen från Magnolia =) även swirlen är en Magnolia die!
Utmanigen här på kortet är att bara använda cardstock och saker man (kan ha) har hemma!! Tyckte att texten passade bra till just en soffa...;)
Jag har stämplat den fina soffan och texten med Distress ink walnut stain, samt färgat alla kanter.
Man tar alltså saker som säkert finns hemma...en gammal boksida, silkespapper, tårtpapper, lite linnetyg (från en gammal smutsig duk;)) en bit kompress och wellpapp.....
.....en tag från ett paket bröd jag sparade (tagen alltså, inte brödet;)) lite vit färg, hampasnöre (jag delade lite på)..... Adressatstämpeln smög sig in här också!
...lite "målarväv tejp" och lite blommor och sen var det klart=) Har man inga såna blommor så finns det säkert någon gammal dörrkrans eller ljusmanschett man kan klippa "sönder" =)
Massa kram till Er!!
Sarah


2 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH vilken härlig LO, så fiffigt med snöret passar ju så bra till fotona :)
Kortet supersnyggt, vilka underbara detaljer att titta på, man hittar nya sakar hela tiden, superdupersnyggt :)

KRAM MAJSAN

Susy sa...

Så mycket fint, Sarah!

KRAM SUSY