fredag 3 februari 2012

Explosionsbox

Hej på Er!!

Japp vi fortsätter i utmaningen att göra lite annorlunda kortvikningar i Pysseldags-bloggen!

Här är mitt första, en "explosionsbox"



 Pappren kommer från Pion Design, serien Minnenas Atelje´. Har sagt det förut...jag älskar Pion pappren!

 Använde mig av stämpeln "kan inte andas, kan inte tänka, förälskad i dig" så himla fin!!

 Lite blandat med blommor i hörnet. Använt en ms- punch att stansa ut en bård med, och sedan satt ett spetsband med blommor på över den.

  
Sähär ser boxen ut när man lyfter av locket..."exploderar" pang!! ;)
 Tänkte sätta några små foton här i när jag ska ge bort den!

Lite närbilder på fjärilen (utklippt från Pionpapper) och tagen (magnoliadie). Lite cheesecloth fäste jag också under för att ge lite liv.

Har tyvärr ingen tutorial till denna, då jag sett en vän göra den och sen knåpat ihop en själv....

Kram på Er och önskar alla en TREVLIG HELG

1 kommentar:

Susy sa...

Underbart fint!

Kram och trevlig helg!

SUSY