fredag 27 januari 2012

2 kort med "samma" papper =)

Hej!!

Jag gillar verkligen pionpappren ...så jag gjorde 2 kort denna gång =)
Här kommer det några bilder =)

Såhär blev första där jag använt mig av textstämpeln: Vintern så vackert det glimmar av snö och kristall.


 Stämplade texten med svart dyna och embossade med "hologram" embossingpulver. Sprayade lite över sen med Chalkboard mist chocolate (tattered angels)


En av mina favvisar fjärilsfrankering fick såklart vara med också
Och här kommer nästa:



                             Motivet är design Tjockatanten. Fina bannern fick vara med här

                                     Lite rivet och färgat papper i vanlig ordning =)

       Och självklart fjärilsfrankering igen! Den är så fin!!!



   

       Kram Sarah

2 kommentarer:

Mim... sa...

Wow så läckra kort!
Ha det gott...

Susy sa...

Så underbart läckra Sarah kort!!!!

Ha nu en toppen helg!

KRAM SUSY