onsdag 28 september 2011

"Rädd för krabborna"

Hej!!
Nu är det RIKTIGT nära....mässan i Karlstad till helgen!!
Ska bli suuuperkul!
Här kommer den andra lo´n i raden av tre...;)

 Även på den här lo´n har jag använt papper från Maja Design Skärgårdsliv, just detta heter "västkusten"!
Textpappret är från Magnolia.

 Kvistarna har jag stansat ut med en DooHickey die från Magnolia. Blomman i blått har jag gjort själv av en spets och en pärla från ett halsband=) Övriga platta blommor är från Prima!
 Ett par skruvbrads från Inkido fick sin plats...närmre bestämt 6st ;)) Rosband även på den här, ÄLSKAR dom!! Såååå kul att färga in med distress stain. Remsan med stjärnor är "skräpkanten" längst ner på pappret =) Fick såklart dit ett par häftklammor också ;))
 "Sytt" med ett band som jag tycker har lite marin känsla, bakom fotot använde jag mig av en kompress, tyckte det blev lite "fisknät" av det =)
 Alfabetet jag använt är "Typeset" från Tim Holtz/Sizzix. Stansat ut i svart foam....

 Här syns det att det är foam jag använt!
Sköt om Er tills vi ses igen...på mässan till helgen hoppas jag =)
Kramar Sarah

1 kommentar:

Marie sa...

Hoppas du haft riktigt roligt på mässan.
Layouten var hur fin som helst med många detaljer som passade perfekt in på temat.