onsdag 22 juni 2011

Väska till en vän =))

Hej på Er!!! =)
Hoppas ni alla har det bra?
Jag har knåpat ihop en liten väska ;)
Pappren jag använt kommer från Inkidos nya serie "Forever summer", helt underbara papper!!
Här följer lite bilder...=)

 Har som vanligt dekorerat med en blandad kompott blommor =) De fina bladen kommer från favorit punchen Nellie Snellen
 Haft stickles "diamond" på alla blommor och Distress stickles "clear rock candy" på bladen =), (finns i butiken men inte i webshopen, fråga gärna efter den om ni vill ha den ;)) så även det fina "snöret" jag använt som handtag =)
Baksidan stämplade jag med en stämpel från Stempelgledes "Just a note"  I övrigt har jag "stämplat runt" med stämplar från ett annat set från Stempelglede som heter "Vintage garden"
Och insidan....
 Stämplar från samma två set även här och samma kombo med blommor kommer igen!
Söta trollsländan är en die från Magnolia DooHickeys som jag byggt upp i tre lager...det översta med vellum
Kolla in i Webshopen!!!
Massa kram till Er!!
Sarah

1 kommentar:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken sommar ljuvlig väska, helt bedårande.
Älskar färgval och de vackra dekorationerna!
Önskar dig en trevlig Midsommar!
Kram Ann-Charlotte