onsdag 27 april 2011

Jag vann!!


Hej på Er!!!
Det var ett tag sen jag bloggade, men nu äntligen!! Har gjort massor.. varit på årets första husvagnstripp tex ;))...vi hade i alla fall tur med vädret...,))
Sen var jag på mitt livs första pysselträff den 16 april hos ScrapPerra i Järfälla!!
Det var hur kul som helst. Det blir fler träffar kan jag lova!
VANN en av utmaningarna där..blev JÄTTEFÖRVÅNAD...och såklart SUPERGLAD!!!!!!
Vann med denna lo på min glada.....eller var det arga.?... son ;))

 Superfin blomma från Prima....!!!! Nyckeln kommer från allas vår "Timpan" ;)
Kandelabern är i trä och jag har målat den med Gesso.
Tack för att ni kikade in, och lämna gärna ett avtryck =) det gör mig jätteglad!!
Kramar Sarah

1 kommentar:

Ziro sa...

Grattis till vinsten! Jag såg din LO på träffen och jag tycker den är superfin!!!