fredag 19 november 2010

JAG (eller "egotripp"?)

Min första och hittils min ENDA lo på mig själv, den kom till en natt i somras... Jag har gjort en lift från en av Ingvild Bolmes underbara alster =)) Kändes först lite dumt att sitta och göra en lo på sig själv...men sen tog det fart!! Lo`n är fylld med detaljer med saker jag tycker om, exempelvis jordgubbar...musik...änglar...(då syftar jag på vingarna, inte på fotot;)))) Rosa rosor, fjärilar osv osv...!! Lite shabby, lite vintage på samma gång...Det var riktigt kul att se alla detaljer falla på plats =) Kanske blir det en till någon gång...använde massor med saker jag "sparat" på som jag tycker JÄTTEMYCKET om och inte velat använda för jag ville ha det kvar...va dumt man tänker...det är ju fortfarande kvar, trots att jag använt det ;))
Hoppas ni alla får en trevlig helg!!
Kramar Sarah

2 kommentarer:

Marie sa...

Otroligt fin layout! Gillar den så himla mycket. Är också av någon anledning en "spara" när det gäller att använda fina scrapsaker.
Gillade att du använt mycket rosa utan att det blivit "för gulligt".

sinnika sa...

Du är en lite ängel Sarah... O så fick du med fjäril i den också...

<3